Friday, November 03, 2006

Cuti-cuti Malaysia - Kuching, Sarawak Day-1

Khamis 2 November 2006

Hari ni pukul 11 aku ada interview.. Balik dari interview singgah JUSCO IOI sbb nak complain pasal TV aku jahanam sejak balik raya hari tu.
Jumpa kak ina..round2 jusco pas tu balik umah aku dlm kul 2.30.
Sambil2 borak, mengemas rumah.. esok nak g CUTI-CUTI MALAYSIA

Petang ni kul 2.30ptg, kak caq, bang caq n alya naik bas bertolak dari aloq staq ke Jalan Duta. Depa maybe smpi dalam kul 8mlm. Besok flight kul 7.10pg sbb tu kak caq n family kena smpi sini awal..kalo tak nanti kalut plak nak g LCCT.

Aku sms kak caq dlm kul 5.30ptg cam tu tanya depa kat mana.. masa tu dah kat Bukit Merah.. pastu caq kata Alya mengamuk masa naik bas tadi.. dia nak turun ikut "wan" (bapak)...teriak smpi dia lena.. :D

Baju-baju aku tak kemas lagi.. kak ina lepak kat umah aku smpi kul 6.30ptg, lepas tu aku masak2 untuk makan malam.. skali tgh goreng ayam..aku ralit,tgk2 dah hangit...uuuuuuuwwwwwaaaaaaaaaaaaa....dah la ada yg tu jer..ingat masak suma nak abihkan sbb nak tinggal umah lama..skali hangit plak.. Last-last call hubby suh beli lauk memandangkan nasik dah masak... adeh...

Kak caq smpi Jalan Duta dlm kul 8 malam.Hubby terus dari opis dia kat uptown g Jalan Duta amik depa.Aku tunggu kat umah..depa smpi umah dlm kul 9 lebih cam tu.. Pastu terus sediakan makanan..dlm 930 cam tu met smpi.. makan malam beramai2...

Dalam kul 10 lebih, hubby kata nak g opis dia kejap kat uptown hantaq barang.. dahtu suma pakat nak ikut.. jadik kami kluar la beramai2...
Singgah kat Uptown D'kota..pastu balik smpi umah dah kul 230pagi ..adeh..karang kul 5 dah nak kena kuar dari umah g LCCT..mau pening sbb tak cukup tido...

Sampai ja umah..suma terus tido....
To be continue....

No comments: